4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
Rejestracja
Użytkownik:
Hasło:

Zalogować automatycznie przy następnej wizycie?


Losowe zdjęcie

Bova Futura FHD 12-340 #GD 617EL
Bova Futura FHD 12-340 #GD 617EL nowe
Komentarzy: 0
Koziołek

Autosan H9-35

(Hits: 832)
Podkategorie
291 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360137
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 1991
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1986) WPKM Zielona Góra
(1986-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1991) MZK Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1991) ZGA 182K
Numery taborowe:
(1981-1983) 291 / PKM Zielona Góra
(1984-1986) 291 / WPKM Zielona Góra
(1986-1989) 291 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) 291 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 291 / MZK Nowa Sól

Inne informacje:
(30.10.1981) Data pierwszej rejestracji.
(27.10.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) Zielona Góra.
(1986-1989) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (290-298).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124735. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(1984) NG prawdopodobnie w LZNS Elbląg.
Po NG pomalowany na: biało (dach i środek)-brązowy (dół).
Numery taborowe pomalowane w kolorze czarnym.
(10.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 10.09.1986, Ikarus 280.26 o numerach (445-450).
(17.10.1986) Przekazany jako pojazd gospodarczy do: O/Nowa Sól.
(1987) Autobus przemalowano na kolor zielony, zamontowano mu siedzenia z wysokim oparciem, zasłonki i opisano jako autobus socjalny.
Zmiana silnika na o numerze: 17194.
(11.09.1991) Skreślony ze stanu: MZK Nowa Sól. Kasacja.

Rysunek tego autobusu w barwach fabrycznych i po NG można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=8357

301 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360172
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1986) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1986) ZGB 653P
Numery taborowe:
(1981-1983) 301 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1986) 301 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(11.11.1981) Data pierwszej rejestracji.
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach: (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124764. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Zmiana silnika na z numerem: 130291.
(11.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 27.07.1986, Jelcz M11 o numerach (435-444), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (443 i 444).
(25.11.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatna osoba z miejscowości: Kiełpiny, gm. Siedlce, woj. zielonogórskie.

302 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360180
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 993P
Numery taborowe:
(1981-1983) 302 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) 302 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124569. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(08.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 31.07.1987, Jelcz M11 o numerach (466-468), a konkretnie przydzielonego do O/Nowa Sól (468).
(26.08.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatna osoba z miejscowości: Kiełpiny, gm. Siedlce, woj. zielonogórskie.

303 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360189
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 963U
Numery taborowe:
(1981-1983) 303 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) 303 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124747. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(10.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 31.07.1987, Jelcz M11 o numerach (466-468), a konkretnie przydzielonego do O/Nowa Sól (468).
(26.11.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Zakład Eksploatacji Robót Budowlano - Montażowych "Geos" Jan Szpakowski, Zielona Góra ul. Westerplatte 9.

304 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360194
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1988) ZGB 994P
Numery taborowe:
(1981-1983) 304 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 304 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124560. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(09.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(04.10.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra: sprzedany do: prywatna osoba, Zielona Góra ul. Waszkiewicza.

305 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360196
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 2003
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1987-2003) Polski Związek Motorowy Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 995P
(1987-1993) ZGB 859D
(1993-2003) ZEA 6226
Numery taborowe:
(1981-1983) 305 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) 305 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1987-2003) 305 / Polski Związek Motorowy Zielona Góra

Inne informacje:
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124780. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(01.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 27.07.1986, Jelcz M11 o numerach (435-444), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (443 i 444).
(25.02.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Polski Związek Motorowy Zielona Góra ul. Krakusa 58.
(04.03.1987) Zmiana rejestracji na: ZGB 859D.
(Ok. 1987) Zmiana silnika na o numerze: 56166.
(29.01.1993) Zmiana rejestracji na: ZEA 6226.
(1996) Zmiana numeru silnika na: 98056166.
(Ok. 1998) NG w bazie PPKS Zielona Góra.
(09.11.2003) Ostatni raz widziany.

Zdjęcia i rysunki tego autobusu można zobaczyć też tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=13550

306 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360235
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 200?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1988-1997) Nieznany właściciel Modrzyca
(1997-2000) Hliwa Modrzyca
(2000-200?) Nieznany właściciel Wolsztyn
Tablice rejestracyjne:
(1981-1988) ZGB 962U
(1988-1997) ZGT 1432
(1997-2000) ZEH 9362
(2000-200?) PWL C661
Numery taborowe:
(1981-1983) 306 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 306 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(13.11.1981) Data pierwszej rejestracji.
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124825. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(09.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(10.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Prywatny właściciel Modrzyca.
(10.1988) Zmiana rejestracji na: ZGT 1432.
(Ok. 1996) Zmiana silnika na o numerze: 140440.
(21.05.1997) Zmiana rejestracji na: ZEH 9362.
(2000) Zmiana rejestracji na: PWL C661.
(16.08.2006) Ostatnia data wydania aktualnego dowodu rejestracyjnego.

307 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360027
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1988) ZGB 972U
Numery taborowe:
(1981-1983) 307 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 307 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124152. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(12.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 23.11.1987, Jelcz L11.3 o numerach (469-470), przydzielonych do O/Nowa Sól.
(09.01.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Spółdzielnia Rzemiosł Różnych w Sulechowie, ul. Świerczewskiego 33.

Zdjęcie z fcb, na którym widać być może właśnie #307:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=2000171033417946&set=g.581975005664970
i większe tu:
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/67471977_2000171036751279_7959080376700239872_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=825194&_nc_ohc=1GgHVFL89LcAX9Rypto&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=00_AfDHM3TJGZtXpUNK3kC8wRVrSOgFq75pp34tTbUIJtk2Dg&oe=63DFE0FD

308 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360032
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1988) ZGB 973U
Numery taborowe:
(1981-1983) 308 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) 308 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124120. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(07.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 24.06.1987, Jelcz M11 o numerach (461-465), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (461-463).
(26.08.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Koluszkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa Koluszki Tomaszów Mazowiecki, ul. 9 Maja 41.

312 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360174
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1984) WPKM Zielona Góra
(1984-1987) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 374S
Numery taborowe:
(1981-1983) 312 / PKM Zielona Góra
(1984-1984) 312 / WPKM Zielona Góra
(1984-1987) 312 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1984) Zielona Góra.
(1984-1987) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124791. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(01.11.1984) Przekazany do O/Nowa Sól po NG prawdopodobnie w LZNS Elbląg.
Po NG pomalowany na: biało (dach i środek)-brązowy (dół).
(02.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 29.01.1987, Jelcz M11 o numerach (451-455), a konkretnie przydzielonego do O/Nowa Sól (455).
(17.03.1987) Skreślony ze stanu WPKM, sprzedany do: Zakłady Mechaniczne „Chemitex” Sieradz, ul. Mickiewicza 2a.

Rysunek tego autobusu w barwach fabrycznych można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=18617

334 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390026
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1982-1989) ZGA 790V
(1989-?) ZGH 8420
Numery taborowe:
(1982-1983) 334 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1989) 334 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(22.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1989) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z wiśniowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 137078. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1986) Pomalowany w barwy różowo (od szyb do listwy środkowej)-brunatne (od listwy do dołu), numery taborowe pomalowane w kolorze szarym.
(1989) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(1989) Przed sprzedażą przywieziony do Zielonej Góry, ale liniowo nie wykorzystywany.
(Ok. 06.1989) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatny właściciel z Kargowa ul. Powstańców Wlkp.
Tam miał numer silnika: 114903.

335 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390201
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1982-1988) ZGA 797V
Numery taborowe:
(1982-1983) 335 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 335 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(22.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 137012. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(08.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(05.10.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska” Koluszki ul. 9-go Maja 63.

336 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390211
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1982-1988) ZGA 791V
Numery taborowe:
(1982-1983) 336 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 336 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(22.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 136993. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(04.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(30.06.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane w Częstochowie ul. Manifestu lipcowego 79.

338 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390219
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1982-1988) ZGA 795V
Numery taborowe:
(1982-1983) 338 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 338 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(30.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 136994. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(08.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(04.10.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Zespół Rolników Indywidualnych, Górki Noteckie ul. Zamkowa 1.

339 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390256
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1988-1996) ZPPD Zielona Góra, ZPD Bytnica.
(1996-?) UG Bytnica
Tablice rejestracyjne:
(1982-199?) ZGA 796V
Numery taborowe:
(1982-1983) 339 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 339 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(30.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 135971. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(03.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 29.02.1988, Jelcz M11 o numerach (471-475), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (471 i 472).
(29.06.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Zielonogórskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego, Zakład Przemysłu Drzewnego w Bytnicy.
(04.1996) Sprzedany.
(Lata 90-te) Zmiana silnika na numer: 1166.
(07.05.1996) Zarejestrowany do: Urząd Miasta w Bytnicy.
(10.01.1997) Zgłoszono sprzedaż.
(12.03.1997) Zarejestrowany ponownie.
(Ok. 1997) Widziany w barwach biało-niebieskich w układzie fabrycznym z lat 70-tych.

340 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390254
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1982-1991) ZGA 792V
Numery taborowe:
(1982-1983) 340 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1989) 340 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 340 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 1 / MPK Nowa Sól

Inne informacje:
(30.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1991) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 135995.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(01.07.1989) Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
(01.1991) Wycofany z eksploatacji przed reorganizacją schematu działania komunikacji miejskiej w Nowej Soli.
(1991) Sprzedany przed zmianą nazwy z MPK na MZK Nowa Sól.

419 / 5 (2) nowe
Autosan H9-35
VIN: 530155
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-1996) Miasto Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1986-1996) ZGB 161D
Numery taborowe:
(1986-1989) 419 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 419 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 5 / MPK Nowa Sól
(1991-1995) Bez numeru / MZK Nowa Sól
(1991-1996) Bez numeru / Miasto Nowa Sól

Inne informacje:
(18.01.1986) Data pierwszej rejestracji.
(13.01.1986) Przyjęty na stan: WPKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1986-1996) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (417-421).
Fabrycznie pomalowany w barwy: kremowy z wiśniowymi pasami (układ jak w latach 80-tych).
Silnik nr: 184510.
Numery taborowe namalowane w kolorze czarnym.
(01.07.1989) Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
(01.1991) Wycofany z eksploatacji liniowej przed reorganizacją schematu działania komunikacji miejskiej w Nowej Soli.
(1991) Przeznaczony i przygotowany jako pojazd służbowy / socjalny.
(12.01.1996) Sprzedany osobie prywatnej, oficjalnie skasowany. Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.



Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.

Nie ma zdjęć w tej kategorii




Zdjęć na stronie: 

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: Autosan H9-35 (Nowe zdjęcia)

Designed by Mychas  free 4images template affordable hosting