Losowe zdjęcie |
 |
 Autosan H9-21 #30520 nowe
Komentarzy: 0 Bartosz Wrzosek
|
 |
|
 |
 |
Ikarus-Zemun IK160P |
 |
Nazwa producenta: Jelcz
Nazwa modelu: Ikarus-Zemun IK160P
Podwozie: Ikarus-Zemun IK160
Nadwozie: Ikarus-Zemun IK160
Silnik: WSK Mielec SW680/78/1
Paliwo: Diesel
Pojemność skokowa (w cm³): 11100 cm³
Maksymalna moc: 136 kW (185 KM), przy prędkości (obrotów na minutę): 2200 rpm
Maksymalny moment obrotowy (Nm): 710 Nm, przy prędkości (obrotów na minutę): 1400 rpm
Cylindry: 6
Skrzynia biegów: FPS Tczew S6-90U
Rodzaj skrzyni biegów: Manualna
Biegi: 6
Pod licencją: ZF S6-90U
Układ Drzwi: 2-2-0-2
Liczba Osi: 3
długość: 16760 mm
Szerokość: 2450 mm
Wysokość: 3030 mm
Całkowita pojemność pasażerska: 145
Miejsc siedzących: 47
Minimalny poziom podłogi: 910 mm
Maksymalny poziom podłogi: 47 mm
Inne informacje:
Wersja montowana w JZS na rynek Polski.
Produkcja: 1982-1989 (Hits: 1432)
Podkategorie |
Ikarus-Zemun IK160P
VIN: 0840
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1990-1990) KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2004) PPKS Lubin
(2004-2006) PKS Lubin S.A.
Tablice rejestracyjne:
(1990-2002) LGE 523D
(2002-2006) DLU R306
Numery taborowe:
(1990-1990) Z00520 / KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2004) Z00520 / PPKS Lubin
(2004-2006) Z00520 / PKS Lubin S.A.
Inne informacje:
Autobus zakupiony jako fabrycznie nowy, rok stał w fabryce Jelcza.
Barwy fabryczne klasyczne: lekko kremowy z pomarańczowymi pasami.
(22.03.1990) Przyjęty na stan KPKS Zielona Góra O/Lubin.
Przydział:
(1990-2006) Lubin.
(1998) NG w bazie PKS, pomalowany podobnie jak fabrycznie.
(03.01.2002) Zmiana rejestracji.
(2003) NB w bazie PKS, pomalowany na biało z niebieskimi pasami. 1 szyba z prawej strony, miejsce na tablicę. 1 z prawej nie otwierana, 2 otwierana (zamienione podczas remontu).
(2006) Odstawiony na plac kasacyjny PKS, po czym wywieziony na złom do Sobótki celem rozbiórki.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=18568&ticket=0
|
Ikarus-Zemun IK160P
VIN: 0822
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1990-1990) KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2004) PPKS Lubin
Tablice rejestracyjne:
(1990-2003) LGE 821D
(2003-2004) DLU Y735
Numery taborowe:
(1990-1990) Z00521 / KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2004) 00521 / PPKS Lubin
Inne informacje:
Autobus zakupiony jako fabrycznie nowy, rok stał w fabryce Jelcza.
(22.03.1990) Przyjęty na stan KPKS Zielona Góra O/Lubin.
(22.03.1990) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1990-2004) Lubin.
(1998) NG w bazie PKS Lubin, pomalowany podobnie jak fabrycznie.
(04.03.2003) Zmiana rejestracji.
(25.11.2004) Wyrejestrowanie pojazdu, (do: 25.11.2004). Przyczyna wyrejestrowania: Zniszczenie pojazdu za granicą. Skasowany w Lubinie na złomowisku Transbud Lubin, po wcześniejszym rozszabrowaniu w zajezdni PKS.
|
|
|
|
|
|
Ikarus-Zemun IK160P
VIN: 0744
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2002
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2002) PPKS Lubin
Tablice rejestracyjne:
(1989-2001) LGE 546D
(2001-2002) DLU L403
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90501 / KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2002) Z90501 / PPKS Lubin
Inne informacje:
(25.01.1989) Przyjęty na stan KPKS Zielona Góra O/Lubin.
Przydział:
(1989-2002) Lubin.
Numer silnika: 88080124.
(1997) NG w zajezdni PPKS Lubin.
(10.04.2002) Skasowany: Transbud Lubin.
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|