Losowe zdjęcie |
 |
 Neoplan N316/3 ÜL #Z70905 nowe
Komentarzy: 0 Remik
|
 |
|
 |
 |
Jelcz PR110U / M |
 |
Nazwa producenta: Jelcz
Nazwa model: Jelcz PR110U / M
Podwozie i nadwozie: Jelcz PR110
Producent: Jelcz
Nazwa: PR110
Produkcja: (1975-1992)
Silnik: WSK Mielec SW680/78/1
Producent: WSK Mielec
Nazwa: SW680/78/1
Paliwo: Diesel
Pojemność skokowa (w cm³): 11100 cm³
Maksymalna moc: 136 kW (185 KM), przy prędkości (obrotów na minutę): 2200 rpm
Maksymalny moment obrotowy (Nm): 710Nm, przy prędkości (obrotów na minutę): 1400 rpm
Cylindry: 6
Skrzynia biegów: FPS Tczew S4-95 / S6-90
Producent: FPS Tczew
Nazwa: S4-95 / S6-90
Rodzaj skrzyni biegów: Manualna
Biegi: 4 / 6 (6-cio biegowe skrzynie posiadały pojazdy, które miały je wymienione w WPK).
Liczba Napędów: 1
Układ Drzwi: 2-2-2
Liczba Osi: 2
Liczba modułów: 1
Długość: 12000 mm
Szerokość: 2500 mm
Wysokość: 3040 mm
Całkowita pojemność pasażerska: 110 miejsc
Miejsc siedzących: 36
Minimalny poziom podłogi: 642 mm
Maksymalny poziom podłogi: 957 mm
Produkcja: (1975-1983) PR110U, (1983-1992) PR 110M (Hits: 2042)
Podkategorie |
Jelcz PR110U
VIN:
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 1992
Właściciele:
(1981-1992) WPK Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1981-1992) LGA 338F
Numery taborowe:
(1981-1992) 628 / WPK Legnica
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w WPK: 11 lat.
I NG: KAPENA Słupsk 1987 rok - schemat malowania po I NG:
(strefa okien: biały; poniżej okien: jasna pomarańcza; dolny pas: biały).
- skierowany na II NG: KAPENA Słupsk w 1992 roku, ale tam dokonano zamiany Jelcza PR110U (628) na Jelcza M11 po NG i nadano mu numer (628/M).
Jego opis pod Jelcze M11.
Rok kasacji: 1992.
Inna rejestracja zapisana, ale nie potwierdzona LGA 891H.
Jeździł tylko w WPK.
Rysunek pojazdu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=2855
|
Jelcz PR110U
VIN:
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 1992?
Właściciele:
(1981-1992?) WPK Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1981-1992?) LGA 339F
Numery taborowe:
(1981-1992?) 629 / WPK Legnica
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w WPK: ok. 11 lat.
I NG: KAPENA Słupsk 1988 rok - schemat malowania po I NG:
(strefa okien: kremowy; poniżej okien: wyblakły matowy róż; dolny pas: kremowy).
Rok kasacji: ok. 1992.
Inna rejestracja zapisana, ale nie potwierdzona LGA 892H.
Eksploatowany tylko w WPK.
Jego rysunek można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=2856
|
Jelcz PR110U
VIN:
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 1997?
Właściciele:
(1981-1983) WPK Legnica O/Lubin
(1983-1995) WPK Legnica
(1996-1997?) MPK Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1981-1983) LGE 344C
(1983-1997?) LGA 316N
Numery taborowe:
(1981-1983) 644 / WPK Legnica O/Lubin
(1983-1995) 644 / WPK Legnica
(1996-1997?) 644 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji w KM Legnica/Lubin: ok. 16 lat.
- zajezdnia: OTE Lubin (1981-1983)
- zajezdnaia: Legnica (1983-1997?)
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy)
- II NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: ok. 1997.
Uwagi:
- po I NG przekazany z OTE Lubin do WPK Legnica,
- po likwidacji WPK Legnica przejęty przez MPK sp. z o. o. w Legnicy.
Rysunki autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=3840
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 680N
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczne (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: ok. 1995r.
|
Jelcz PR110U
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 167N
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczne (kremowo - karmelowy)
- II NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: 1996r.
|
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany:
Właściciele:
(1983-1995) WPK Legnica
(1995-1998) MPK Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1983-1998) LGA 538N
Numery taborowe:
(1983-1995) 684 / WPK Legnica
(1995-1998) 684 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 15 lat.
- I NG: KAPENA Słupsk (1987)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: biały).
- II NG: JZS Jelcz (1991)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (biało - czerwony).
- rok wycofania: 1998.
Autobus po wycofaniu z ruchu i sprzedaży przez MPK, znajduje się w skupie złomu przy ul. Poznańskiej w Legnicy.
Zdjęcia i rysunki autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=2912
|
|
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: 1996?
Właściciele:
(1983-1995) WPK Legnica
(1995-1996) MPK Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1983-1996) LGA 685N
Numery taborowe:
(1983-1995) 686 / WPK Legnica
(1995-1996) 686 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 13 lat.
Dostawa autobusów o numerach (686-690).
Autobus miejski, wyposażony w 6 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z6-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
Autobus wycofany z eksploatacji w 1996 roku.
Prawdopodobnie sprzedany na kasację lub skasowany w MPK.
Rysunek Jelcza można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=2914
|
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: 1994
Właściciele:
(1983-1994) WPK Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1983-1994) LGA 683N
Numery taborowe:
(1983-1994) 688 / WPK Legnica
Inne informacje:
Przydział:
(1983-1994) Legnica.
Malowanie fabryczne: kremowo-czerwono-kremowy.
(1987) I NG: KAPENA Słupsk. Schemat malowania po I NG: strefa okien - kremowy, od okien do dolnego pasa: jasnoczerwony; dolny pas: kremowy.
(1994) Wycofany z eksploatacji, skasowany.
Skrzynia biegów: 4-ro biegowa.
|
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 1997
Właściciele:
(1985-1995) WPK Legnica
(1995-1997) MPK Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1985-1997) LGA 121G
Numery taborowe:
(1985-1995) 716 / WPK Legnica
(1995-1997) 716 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 12 lat.
Długość eksploatacji w WPK: 10 lat.
Długość eksploatacji w MPK: 2 lata.
- I NG: JZS Jelcz (1989)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony),
- II NG: LZNS Lublin (1992)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania/kasacji: 1997.
Rysunki pojazdu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=2944
|
Jelcz PR110M
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 021G
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: jasna cytryna; poniżej okien: pomarańczowy; dolny pas: jasna cytryna)
- II NG: KAPENA Słupsk ('91/92)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1997/98r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 023G
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: czerwony; dolny pas: biały)
- II NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowy - czerwony)
- rok wycofania: 1997/98r.
Sprzedany do Tarnowa.
|
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 1994
Właściciele:
(1985-1994) WPK Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1985-1994) LGA 236G
Numery taborowe:
(1985-1994) 746 / WPK Legnica
Inne informacje:
Długość życia autobusu i eksploatacji w WPK: 9 lat.
- zajezdnia: Legnica
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: pomarańcza brazylijska; dolny pas: kremowy).
Rysunek autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=2977
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|