Losowe zdjęcie |
 |
 DAB 12-1200B #366 nowe
Komentarzy: 1 DAB-ian
|
 |
|
 |
 |
Autosan H9-21 |
 |
Nazwa producenta: Autosan
Nazwa modelu: Autosan H9-21 / 21.41 / 21.41 S Kleks
Podwozie: Autosan H9
Nadwozie: Autosan H9
Silnik: Andoria 6CT107
Producent: Andoria
Nazwa: 6CT107
Paliwo: Diesel
Pojemność skokowa (w cm³): 6540 cm³
Maksymalna moc: 110 kW (150 KM), przy prędkości (obrotów na minutę): 2400 rpm
Maksymalny moment obrotowy (Nm): 600 Nm, przy prędkości (obrotów na minutę): 1600 rpm
Cylindry: 6
Turbo: Tak
Standard Emisji: < Euro-0 (1980-1993), Euro-1 (1993-1998), Euro-2 (1998-2003)
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45
Producent: FPS Tczew
Nazwa: S5-45
Rodzaj skrzyni biegów: Manualna
Biegi: 5
Licencja: ZF
Układ Drzwi: 1-0-1
długość: 9800 mm
Szerokość: 2500 mm
Wysokość: 3150 mm
Całkowita pojemność pasażerska: 51
Miejsc siedzących: 39
Minimalny poziom podłogi: 980 mm
Maksymalny poziom podłogi: 980 mm
Inne informacje:
Model: H9-21 koła 900-setki (jak H9-03) (do 1992 roku)
Model: H9-21.41 koła 1000-siączki (jak Jelcz PR-110) (1992-2003)
Standard: drzwi klamkowe, druga wersja: pierwsze drzwi: pneumatyczne, odskokowe.
Produkcja: (1980-2003) (Hits: 7736)
Podkategorie |
Autosan H9-21
VIN: 660786
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2023
Właściciele:
(1990-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-2023) TOGATO Nowy Tomyśl
Numery rejestracyjne:
(1990-2003) ZGC 076S
(2003-2004) FZG S817
(2004-2016) FNW 34HE
(2016-2023) PNT 48832
Numery taborowe:
(1990-1990) Z00502 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z00502 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z00502 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
(23.01.1990) Przyjęty na stan: KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól.
(25.01.1990) Data pierwszej rejestracji.
Silnik nr: 244293.
Przydział:
(1990-2016) P.t. Szprotawa.
Numer silnika: 244293.
(2000) NG: w bazie PKS Nowa Sól. Po NG: z lewej strony mały bagażnik, z prawej tylko duży, pomalowany na pomarańczowo-kremowy.
(2007) NG: w bazie PKS Nowa Sól. Po NG: Barwy PKS na srebrnym tle. Nowy przód i tył stylizowany na model: Tramp.
(08.2016) Sprzedany poprzez przetarg: 08.2016.
(2023) Sprzedany firmie złomującej.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć też tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=19119
i tu:
http://www.phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=118996&ticket=1640
|
Autosan H9-21
VIN: 660605
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2015
Właściciele:
(1990-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2014) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2014-2015) Trans-Mit Grabów nad Prosną
Tablice rejestracyjne:
(1990-2003) ZGC 577H
(2003-2004) FZG J928
(2004-2015) FNW 29AY
Numery taborowe:
(1990-1990) Z00523 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z00523 / PPKS Nowa Sól
(2004-2014) Z00523 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Autobus w wersji międzymiastowej.
Fabrycznie pomalowany klasycznie na kremowo z pomarańczowymi pasami pod szybami i na wysokości klap bagażników.
(06.04.1990) Data pierwszej rejestracji.
Autobus w wersji międzymiastowej.
Fabrycznie pomalowany klasycznie na kremowo z pomarańczowymi pasami pod szybami i na wysokości klap bagażników.
Przydział:
(1990-2009) P.t. Szprotawa.
(2009-2010) P.t. Wolsztyn.
(2010-2012) P.t. Szprotawa.
(2012-2014) P.t. Wolsztyn.
(199?- kwiecień 2003) przemalowany na kolor biało-niebieski.
(2003) NG (baza PKS Nowa Sól) pomalowany na barwy PKS obowiązujące w latach 90-tych do 2004 roku i pozbawiony listew pod oknami.
(2009) NB (baza PKS Wolsztyn).
Nowa rejestracja FZG pierwszy raz widziana: 30.08.2004.
(2014) Wycofany z eksploatacji: wakacje.
(05.09.2014, 06.10.2014, 27.10.2014) Wystawiony na sprzedaż.
(Listopad 2014) Sprzedany.
Wystawiony na sprzedaż przez nabywcę (firma złomująca).
(05.03.2015) Status rejestracji: wyrejestrowany: Demontaż z urzędu.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć też tu:
http://www.phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=22791&ticket=1640
|
Autosan H9-21
VIN: 670221
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2009) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1990-2003) ZGC 581H
(2003-2004) FZG G976
(2004-2009) FNW 30AY
Numery taborowe:
(1990-2004) Z00524 / PPKS Nowa Sól
(2004-2009) Z00524 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
(30.10.1990) Data pierwszej rejestracji.
Pierwszy autobus zakupiony przez PPKS Nowa Sól.
Autobus w wersji międzymiastowej.
Fabrycznie pomalowany klasycznie na kremowo z pomarańczowymi pasami pod szybami i na wysokości klap bagażników.
Przydział:
(1990-2009) P.t. Szprotawa.
Autobus nie miał NG, tylko mniejsze naprawy bieżące, po jednej z nich stracił nawiew.
(05.11.2009) Status rejestracji: wyrejestrowany: Demontaż na wniosek.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=116505&ticket=1640
|
Autosan H9-21
VIN: 670281
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2017
Właściciele:
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2017) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1990-2004) ZGC 582H
(2004-2017) FNW 23AY
Numery taborowe:
(1990-2004) Z00525 / PPKS Nowa Sól
(2004-2017) Z00525 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
(05.11.1990) Data pierwszej rejestracji.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6540 cm3/125 kW/170 HP.
Silnik nr: 244632.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem / siedzących: 51 / 39.
Układ drzwi: (1-0-1).
Przydział:
(1990-2017) P.t. Szprotawa
Fabrycznie pomalowany na: kremowo-pomarańczowy.
(2001) NB w PKS: likwidacja nawiewu.
(2006 lub 2007) NG w bazie PKS Nowa Sól: nowy przód i tył (a`la Tramp), pomalowany w barwy PKS w odcieniu złotym.
(2017) Sprzedany na złomowanie.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć też tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=98672&ticket=1640
|
Autosan H9-21
VIN: 910001
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 2012
Właściciele:
(1982-1983) WPPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1983-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2012) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1982-2000) ZGC 389U
(2000-2012) FNW F711
Numery taborowe:
(1986-1990) Z20004 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z20004 / PPKS Nowa Sól
(2004-2012) Z20004 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Przydział:
(1982-2011) P.t. Wolsztyn.
(2011-2012) Nowa Sól.
Zarejestrowany: 08.03.1982.
NG: odbudowa w Autosanie w 1994 roku.
NG: 2002 (baza PKS w Wolsztynie.
Poprzedni VIN: 370373, zmieniony po odbudowie w 1994 roku.
Po drugiej NG: z lewej bez bagażnika.
Status rejestracji: wyrejestrowany: 28.03.2012. Demontaż na wniosek.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=185635&ticket=
|
Autosan H9-21
VIN: 910002
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 2016
Właściciele:
(1982-1983) WPPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1983-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1982-2004) ZGC 547U
(2004-2016) FNW 56HH
Numery taborowe:
(1982-1983) Z20109 / WPPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1983-1990) Z20109 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z20109 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z20109 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Przyjęty na stan WPPKS: 03.12.1982.
Zarejestrowany: 06.12.1982.
Numer silnika: 93-237.
Poprzedni numer VIN: 400607 i silnika: 222932, zmieniony: 1994.
Odbudowa w SFA Sanok: 1994 rok.
1994: Odbudowa w SFA Autosan Sanok: Nowe nadwozie.
NG: 2004 w bazie w Wolsztynie (zauważony: 10.09.2004, po NG: przód i tył: podobny do Trampa).
Przydział:
(1982-2016) P.t. Wolsztyn.
Oś czasu:
(czerwiec 1999) wraz ze zmianą granic województw, autobus z lubuskiego przeszedł do wielkopolskiego.
17.12.1999: Zmiana właściciela. Właściciel: firma lub organizacja. Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubuskie (rejestracja w Nowej Soli).
02.08.2004: Zmiana właściciela (zmiana rejestracji na FNW 56HH). Właściciel: firma lub organizacja. Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubuskie.
18.07.2016: przetarg na sprzedaż pojazdu w dniu: 01.08.2016.
Sprzedany firmie złomującej.
17.08.2016: Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Demontaż na wniosek.
Zdjęcia autobusu można też zobaczyć tu:
http://www.phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=98225&ticket=1640
|
Autosan H9-21.41
VIN: SUAFS301PNS830095
Wyprodukowany: 1992
Zezłomowany: 2010
Właściciele:
(1992-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2010) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1992-2004) ZGC 481D
(2004-2010) FNW 54HH
Numery taborowe:
(1992-2004) Z20201 / PPKS Nowa Sól
(2004-2010) Z20201 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Autobus jeździł w:
(1992-2004) PPKS Nowa Sól.
(2004-2010) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Przydział:
(1992-2010) P.t. Wolsztyn.
Zarejestrowany: 23.11.1992.
Przybył: 01.12.1992.
NG: 2001 (baza PKS w Wolsztynie, w zasadzie to chyba NB).
Z lewej bez bagażników, bez nawiewu.
Wyrejestrowanie pojazdu: 30.09.2010. Przyczyna wyrejestrowania: Demontaż na wniosek.
|
Autosan H9-21.41
VIN: SUAFS301PNS830093
Wyprodukowany: 1992
Zezłomowany: 2017
Właściciele:
(1992-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2017) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1992-2004) ZGC 482D
(2004-2017) FNW 42HG
Numery taborowe:
(1992-2004) Z20202 / PPKS Nowa Sól
(2004-2017) Z20202 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Autobus jeździł w:
(1992-2004) PPKS Nowa Sól.
(2004-) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Przydział:
(1992-) P.t. Wolsztyn.
Zarejestrowany: 23.11.1992.
Przybył: 01.12.1992.
NG: 2004 (baza PKS P.t. Wolsztyn).
Bez nawiewu, zlikwidowany ok. 2000 roku.
Po NG: przód i tył od Trampa.
|
Autosan H9-21.41
VIN: SUAFS301PNS830094
Wyprodukowany: 1992
Zezłomowany: 2017
Właściciele:
(1992-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2017) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1992-2004) ZGC 484D
(2004-2017) FNW 39HG
Numery taborowe:
(1992-2004) Z20203 / PPKS Nowa Sól
(2004-2017) Z20203 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany 23.11.1992.
Przybył 01.12.1992.
Dostawa autobusów o numerach (Z20201-Z20205).
Od początku przydzielony do P.t. Wolsztyn.
Od nowości do NG nie miał naklejonego numeru bocznego, dopiero po NG dowiedziałem się jakie prawidłowe numery miały Autosany zakupione w 1992 roku.
NG w 2002 roku w zajezdni w Wolsztynie, przód pod szybami od H10 tył inny, kolory jak FNW S143.
|
Autosan H9-21.41
VIN: SUAFS301PNS830092
Wyprodukowany: 1992
Zezłomowany: 2013
Właściciele:
(1992-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2013) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1992-1999) ZGC 483D
(1999-2002) PZN 317B
(2002-2004) PWL S317
(2004-2013) FNW 36HE
Numery taborowe:
(1992-2004) Z20204 / PPKS Nowa Sól
(2004-2013) Z20204 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany 23.11.1992 roku.
Przybył 01.12.1992 roku.
Od początku w P.t. Wolsztyn.
Naprawa nadwozia w 2001 roku w Wolsztynie, po tym z lewej bez bagażników.
Rejestracja FNW zauważona pierwszy raz: 02.11.2004.
Inne zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=116502&ticket=1640
|
Autosan H9-21.41
VIN: SUAFS301PNS830096
Wyprodukowany: 1992
Zezłomowany: 2015
Właściciele:
(1992-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2014) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1992-2005) ZGC 479D
(2005-2015) FNW 28HK
Numery taborowe:
(1992-2004) Z20205 / PPKS Nowa Sól
(2004-2014) Z20205 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany: 23.11.1992.
Przybył: 01.12.1992.
Dostawa autobusów o numerach (Z20201-Z20205).
Przydział:
(1992-2014) P.t. Wolsztyn.
Poprzedni numer VIN: 830096.
Od nowości do NG nie miał naklejonego numeru bocznego, dopiero po NG dowiedziałem się jakie prawidłowe numery miały Autosany zakupione w 1992 roku.
NB w 2001 i w 2007 roku w zajezdni PKS w Wolsztynie, z lewej bez bagażników.
02.08.2004. Zmiana właściciela: zmiana nazwy firmy.
Wycofany z eksploatacji w 2014 roku i przetransportowany na zajezdnię PKS w Nowej Soli.
Sprzedany wraz z innymi pojazdami kasacyjnymi w 2014 roku do Trans-Mit Grabów nad Prosną i tam skasowany.
06.03.2015: Wyrejestrowanie pojazdu: Przyczyna wyrejestrowania: Demontaż z urzędu.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=213585&ticket=1640
|
Autosan H9-21.41
VIN: 900052
Wyprodukowany: 1993
Zezłomowany: 2013
Właściciele:
(1993-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2013) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1993-2000) ZGC 498D
(2000-2013) FNW A524
Numery taborowe:
(1993-2004) Z30002 / PPKS Nowa Sól
(2004-2013) Z30002 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany 19.10.1993. Od początku w P.t. Wolsztyn. Jeździł w PPKS (1993-2004), od 2004 do dziś w PKS Sp. z o.o. Naprawa nadwozia ok. 1998 roku, w Wolsztynie.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć też tu:
http://phototrans.pl/15,213875,1640.html
|
Autosan H9-21.41
VIN: 890087
Wyprodukowany: 1993
Zezłomowany: 2016
Właściciele:
(1993-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1993-2004) ZGC 597H
(2004-2004) FZG G997
(2004-2016) FNW 16HE
Numery taborowe:
(1993-2004) Z30003 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z30003 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany 08.11.1993.
Bez nawiewu.
Rejestracja FZG G997 pierwszy raz widziana 12.08.2004.
Autobus od początku w P.t. Szprotawa.
W 2008 roku naprawa nadwozia.
|
Autosan H9-21
VIN: 540133
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2005
Właściciele:
(1986-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2005) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne
(1986-2004) ZGC 972U
(2004-2005) FNW 38HG
Numery taborowe:
(1986-1990) Z60514 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z60514 / PPKS Nowa Sól
(2004-2005) Z60514 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Przydział:
(1986-2005) P.t. Wolsztyn
(2004) Szprotawa (wypożyczony).
(17.03.1986) Data pierwszej rejestracji.
(ok. 2001) NG w bazie w Wolsztynie.
(03.11.2004) Zmiana rejestracji.
(20.10.2005) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu.
|
Autosan H9-21
VIN: 540128
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2014
Właściciele:
(1986-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2014) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1986-2005) ZGC 973U
(2005-2014) FNW 52HH
Numery taborowe:
(1986-1990) Z60515 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z60515 / PPKS Nowa Sól
(2004-2014) Z60515 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany 17.03.1986.
Ponownie 21.05.1999.
Od początku w P.t. Wolsztyn.
NG w 2001 roku w bazie w Wolsztynie. Po NG z lewej strony bez bagażników, bez nawiewu.
30.08.2004 roku widziany w P.t. Szprotawa, być może przybył do Szprotawy przed zmianą na PKS Sp. z o.o., ale przekazany tam chyba tymczasowo.
Zdjęcie autobusu można zobaczyć też tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=14&nr=311203&ticket=0&send_data=Autosan_H9_21_FNW_52HH
|
Autosan H9-21
VIN: 540693
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1986-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2008) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1986-2001) ZGC 990U
(2001-2009) FNW K980
Numery taborowe:
(1986-1990) Z60534 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z60534 / PPKS Nowa Sól
(2004-2008) Z60534 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje
Autobus jeździł w:
(1986-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól.
(1990-2004) PPKS Nowa Sól.
(2004-2008) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Przydział:
(1986-2008) P.t. Wolsztyn.
NG: 2001 (baza P.t. Wolsztyn).
Po NG: z lewej strony brak bagażników, bez nawiewu.
Status rejestracji: wyrejestrowany: 22.12.2008. Demontaż na wniosek.
Skasowany na przełomie 2008 i 2009 roku.
|
Autosan H9-21
VIN: 540984
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2003
Właściciele:
(1986-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2003) PPKS Nowa Sól
Numery rejestracyjne:
(1986-2000) ZGC 998U
(2000-2003) FNW E313
Numery taborowe:
(1986-1990) Z60534 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2003) Z60534 / PPKS Nowa Sól
Inne informacje
Przybył: lipiec 1986.
Jeździł w:
(1986-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól.
(1990-2003) PPKS Nowa Sól.
Od początku do końca przydzielony do P.t. Wolsztyn.
NG w 1998 roku w bazie PKS w Wolsztynie.
Ostatni raz widziany: czerwiec 2003.
Status rejestracji: wyrejestrowany: 30.09.2003. Złomowanie.
|
Autosan H9-21
VIN: 570366
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2003
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2003) PPKS Nowa Sól
Numery rejestracyjne:
(1987-2003) ZGB 431P
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70511 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2003) Z70511 / PPKS Nowa Sól
Inne informacje:
Zarejestrowany: 04.02.1987.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6,54 l/125 kW/170 HP.
Silnik nr: 192313/1539R.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
Fabrycznie pomalowany w barwy fabryczne: kremowy z pomarańczowymi pasami.
Od początku do końca przydzielony do zajezdni w Nowej Soli.
Ok. 1995 roku autobus poddany kosmetyce nadwozia z wymianą fragmentaryczną elementów oblachowania i pomalowany w barwy PPKS na biało z niebieskimi pasami.
Poprzedni nr silnika: 201259, zmiana: 1998.
W 2002 roku poddany kolejnej kosmetyce gdzie stracił nawiew i z lewej strony pozostała tylko klapa małego bagażnika (notatka: 16.05.2003).
Wyrejestrowany: 24.09.2003: złomowanie.
|
Autosan H9-21
VIN: 570458
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2008) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(2000-2008) FNW A918
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70514 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z70514 / PPKS Nowa Sól
(2004-2008) Z70514 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Przydział:
(1987-2008) P.t. Wolsztyn.
Zarejestrowany: 13.02.1987.
NG: 2000 (baza w Wolsztynie).
Po NG: Z lewej strony bez bagażników, bez nawiewu.
Status rejestracji: wyrejestrowany: 30.12.2008. Demontaż na wniosek.
Inne zdjęcie tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=84263&ticket=1640
|
Autosan H9-21
VIN: 570356
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2015
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2015) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1987-2002) ZGB 493U
(2002-2015) FNW P973
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70516 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z70516 / PPKS Nowa Sól
(2004-2015) Z70516 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
|
Autosan H9-21
VIN: 570481
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2011
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2011) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1987-2000) ZGB 491U
(2000-2011) FNW A916
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70517 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z70517 / PPKS Nowa Sól
(2004-2011) Z70517 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Autobus jeździł w:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól.
(1990-2004) PPKS Nowa Sól.
(2004-2011) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Przydział:
(1987-2008) P.t. Wolsztyn.
(2008-2011) Nowa Sól.
Zarejestrowany: 13.02.1987.
Zmiana rejestracji: 17.06.2000.
NG: 1999 (baza Wolsztyn).
NB: ok. 2007 (baza Wolsztyn).
Po NG: z lewej strony bez bagażnika, bez nawiewu.
Chyba odświeżony, zauważono: 05.04.2004.
Status rejestracji: wyrejestrowany: 31.01.2011. Demontaż na wniosek.
|
Autosan H9-21
VIN: 570288
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2008) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(2004-2008) FNW 43HG
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70518 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z70518 / PPKS Nowa Sól
(2004-2008) Z70518 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
|
|
Autosan H9-21
VIN: 570946
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2004) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1987-2002) ZGB 919C
(2002-2004) FZG M613
(2004-2004) FNW 25AY
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70534 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z70534 / PPKS Nowa Sól
(2004-2004) Z70534 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Autobus jeździł w:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2004) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Zarejestrowany: 30.01.1987.
(1987-2004) P.t. Szprotawa.
Zmiana na FNW: 2004. Data wydania aktualnego dowodu rejestracyjnego: 06.11.2004.
Status rejestracji: wyrejestrowany: 30.12.2004. Złomowanie.
|
Autosan H9-21
VIN: 580471
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1987-2003) ZGB 239D
(2003-2004) FZG G989
(2004-2008) FNW 24AY
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70555 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z70555 / PPKS Nowa Sól
(2004-2008) Z70555 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2008) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Zarejestrowany: 17.07.1987.
(1987-1994) przydział: Nowa Sól.
(1994-2008) przydział: P.t. Szprotawa (od kwietnia 1994).
Rejestracja FZG pierwszy raz zauważona: wrzesień 2003.
Zmiana na FNW: listopad 2004.
(Prawdopodobnie z lewej bez dużego bagażnika, ale nie ma pewności, na pewno kremowo-pomarańczowy).
Długość życia autobusu: 21 lat. Długość eksploatacji w PKS: 21 lat. Status rejestracji: wyrejestrowany: 30.12.2008. Demontaż na wniosek.
|
Autosan H9-21
VIN: 580482
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2016
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1987-2004) ZGB 248D
(2004-2016) FNW 96HJ
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70571 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z70571 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z70571 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Przydział:
(1987-) Nowa Sól. Czasami wypożyczany do P.t. Szprotawa.
Zarejestrowany: 17.08.1987.
NG: 2003 (zajezdnia Nowa Sól).
Po NG: nowy przód i tył, z lewej strony bez bagażnika, barwy PKS jak: Z20110 FNW S143.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=73198&ticket=1640
|
Autosan H9-21
VIN: 590636
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2016
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1987-2005) ZGA 890V
(2005-2016) FNW 85HP
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70619 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z70619 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z70619 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany: 08.12.1987.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6540 cm3/125 kW/170 HP.
Silnik nr: 153462.
Poprzedni numer silnika: 211646, zmiana w 1996 roku.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
W dowodzie wpisany model H09/38.
Autobus od początku przydzielony do Nowej Soli.
Bez nawiewu, kremowo - pomarańczowy, z lewej i prawej strony tylko mały bagażnik.
NG w 2007 roku w bazie PKS.
|
Autosan H9-21
VIN: 590411
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2017
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2017) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1987-2004) ZGA 891V
(2004-2017) FNW 57HH
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70620 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z70620 / PPKS Nowa Sól
(2004-2017) Z70620 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne Informacje:
Przydział:
(1987-2003) Nowa Sól.
(2003-2016) P.t. Wolsztyn.
(2016-2017) Nowa Sól (od września 2016 - obsługa przewozów szkolnych w Kożuchowie).
Zarejestrowany: 08.12.1987.
NG w 2003 roku w P.t. Wolsztyn.
Wystawiony na sprzedaż w przetargu: 01.08.2016.
Taki sam numer VIN, ma Autosan H9-21 #RDE A990.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć też tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=526808&ticket=1640
|
Autosan H9-21
VIN: 590636
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2008?
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2008) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1987-2004) ZGA 892V
(2004-2008) FNW 68HJ
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70621 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z70621 / PPKS Nowa Sól
(2004-2008) Z70621 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Od początku w Nowej Soli.
Naprawa nadwozia w 2002 roku w bazie PPKS.
Pomalowany w stare barwy PPKS, z prawej strony bez bagażników.
Ostatni raz widziany w kwietniu 2008.
|
Autosan H9-21
VIN: 610055
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2009?
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2009) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2000) ZGB 465Z
(2000-2009) FNW G903
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80522 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80522 / PPKS Nowa Sól
(2004-2009) Z80522 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Całe życie w P.t. Wolsztyn.
|
Autosan H9-21
VIN: 610161
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2016
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2002) ZGB 948C
(2002-2004) FZG H962
(2004-2016) FNW 34HF
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80523 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80523 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z80523 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany 19.02.1988.
Od początku przydzielony do P.t. Szprotawa.
Silnik, nr do roku 1995: 216436.
Zmiana silnika w 1995 roku na nr: 23097.
Zmiana silnika w 1998 roku na nr: 170253.
(pomalowany VIII 01).
(Kremowo - pomarańczowy, bez nawiewu, odczyt: VI 02, nowa rejestracja FZG H962 dopisana bardzo domyślnie razem z opisem autobusu).
Odczyt: 02.11.2004. Remont: przeprowadzony w firmie Apolo Ciechocinek, przód od Lidera, tył od Trampa, nowe felgi kół, nowe barwy PKS, ale bez napisów PKS.
Starsze zdjęcie autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=14&nr=43546&ticket=0&send_data=Autosan_H9_21_Z80523
|
Autosan H9-21
VIN: 590713
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2010
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2010) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2004) ZGB 954C
(2004-2010) FNW 21AY
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80534 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80534 / PPKS Nowa Sól
(2004-2010) Z80534 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu: 22 lata.
Zarejestrowany 17.03.1988.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6540 cm3/125 kW/170 HP.
Numer silnika: 201780/1739R.
Poprzedni numer silnika: 212832 zmiana w 1993 roku.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
W ubezpieczeniu O.C., figuruje VIN: 570713.
Autobus od początku do końca przydzielony do P.t. Szprotawa.
NG w 2002 roku, pomalowany w barwy PKS, z prawej bez bagażnika, bez nawiewu, biało niebieskie pasy.
Komentarz z 15.02.2004 - dół chyba ratowany, ale góra i dach podniszczone.
Nowa rejestracja FNW zauważona 28.10.2004.
Skasowany w maju 2010 roku wraz z Autosanem H10-11.01 Z80608.
Inne zdjęcie tego autobusu można zobaczyć tu:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Autosan_H9.jpg
|
Autosan H9-21
VIN: 610537
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2016
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2004) ZGB 476P
(2004-2016) FNW 95HJ
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80536 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80536 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z80536 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Silnik nr: 217576.
Zarejestrowany: 21.03.1988.
O początku przydzielony do Nowej Soli.
W latach 90-tych pomalowany po NB w barwy PKS.
NG 2004 zauważone: 12.08.2004, nowy tył i przód podobne do Trampa, barwy PKS na białym tle.
Inne zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=110263&ticket=1640
|
Autosan H9-21
VIN: 610962
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2010
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2010) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2004) ZGB 970C
(2004-2010) FNW 17HE
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80560 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80560 / PPKS Nowa Sól
(2004-2010) Z80560 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w PKS: 22 lata.
Zarejestrowany: 17.06.1988.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6540 cm3/125 kW/170 HP.
Silnik nr: 201808/2446R.
Poprzedni numer silnika: 219647 zmiana w 1994 roku.
Poprzedni numer silnika: 201808 zmiana w 1995 roku.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
Od początku przydzielony do P.t. Szprotawa.
Fabrycznie pomalowany na kremowo z pomarańczowymi pasami (klasyczne malowanie fabryczne).
Barwy PKS stare zapisane we wrześniu 2003 roku, bez nawiewu, z lewej tylko duży bagażnik.
(2008-2010) jeździł w Nowej Soli.
Skasowany na wakacje 2010 roku.
|
Autosan H9-21
VIN: 620154
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2016
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2004) ZGB 973C
(2004-2016) FNW 98HC
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80564 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80564 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z80564 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Fabrycznie pomalowany na kremowo z pomarańczowymi pasami pod szybami i na wysokości klap bagażników.
Silnik nr: 222301.
Zarejestrowany: 15.07.1988.
Od początku w P.t. Szprotawa.
Biało niebieski, z lewej i prawej strony mały bagażnik, bez nawiewu.
Remont kapitany w 2004 roku w firmie Apolo w Ciechocinku. Przód od Lidera, tył od Trampa.
Autobus po remoncie i z rejestracją FNW 98HC pierwszy raz widziany 28.10.2004.
Zdjęcie autobusu można zobaczyć też tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=14&nr=532287
|
Autosan H9-21
VIN: 620294
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany:
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016 PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-) Czaplicka i Czaplicki Przasnysz
Tablice rejestracyjne:
(1988-2004) ZGB 655U
(2005-2016) FNW 84HP
(2016-) WPZ 30246
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80570 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z80570 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany: 30.07.1988.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6540 cm3/125 kW/170 HP.
Numer silnika: ZNS93155.
Poprzedni numer silnika: 222404 zmiana w 1996 roku.
Poprzedni numer silnika: 17359 zmiana w 1998 roku.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
Autobus od początku przydzielony do Nowej Soli.
Bez nawiewu, kremowo - pomarańczowy.
NG w 2007 roku wykonany na zajezdni PKS w Nowej Soli.
|
Autosan H9-21
VIN: 620354
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2017
Właściciele
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2017) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2005) ZGB 662U
(2005-2017) FNW 81HU
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80587 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80587 / PPKS Nowa Sól
(2004-2017) Z80587 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany: 23.08.1988.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6540 cm3/125 kW/170 HP.
Silnik nr: 231203/1436R.
Poprzedni numer silnika: 222427 zmiana 1996.
Poprzedni numer silnika: 1988138955 zmiana 1998.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
Od początku przydzielony do Nowej Soli.
Fabrycznie pomalowany na kremowo z pomarańczowymi pasami (klasyczne malowanie fabryczne).
Przemalowany w latach 90-tych na barwy PPKS.
NG w 2005 roku, w bazie PKS, po NG tył i przód ala/Tramp, barwy PKS na srebrnym tle.
|
Autosan H9-21
VIN: 620546
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2013
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2013) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2003) ZGB 977C
(2003-2004) FZG G985
(2004-2013) FNW 27AY
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80589 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80589 / PPKS Nowa Sól
(2004-2013) Z80589 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w PKS: 25 lat.
Zarejestrowany: 22.08.1988.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6540 cm3/125 kW/170 HP.
Silnik nr: 223430.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
Od początku przydzielony do P.t. Szprotawa.
Fabrycznie pomalowany na kremowo z pomarańczowymi pasami (klasyczne malowanie fabryczne).
Barwy PKS stare zapisane we wrześniu 2003 roku, bez nawiewu.
(2008-2013) jeździł w Nowej Soli.
Skasowany w pierwszej połowie 2013 roku.
|
Autosan H9-21
VIN: 620484
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2016
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2001) ZGB 499Z
(2001-2016) FNW K976
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80593 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80593 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z80593 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Silnik nr: 223335.
Zarejestrowany: 08.09.1988.
O początku przydzielony do P.t. Wolsztyn.
NG w 1994 roku w bazie w Wolsztynie.
Poprzedni numer silnika: 22333S zmiana w 1998 roku.
Zmiana rejestracji: 2001.
Pomalowany.
Odczyt: 02.11.2004 (po NG w Wolsztynie ok. 2004 przód i tył od Trampa).
|
Autosan H9-21
VIN: 620735
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2015
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2014) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2004) ZGB 978C
(2004-2014) FNW 28AY
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80594 / PKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80594 / PPKS Nowa Sól
(2004-2014) Z80594 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany: 09.09.1988.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6540 cm3/125 kW/170 HP.
Silnik nr: 224696.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
Od początku do końca przydzielony do P.t. Szprotawa.
Fabrycznie pomalowany na kremowo z pomarańczowymi pasami (klasyczne malowanie fabryczne).
Pomalowany na kremowo-pomarańczowy, odczyt: 15.09.2003, z prawej duży bagażnik, z lewej oryginalnie, bez nawiewu, potwierdzam n2000.
|
Autosan H9-21
VIN: 630236
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2017
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2017) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2005) ZGA 437U
(2005-2017) FNW 94HJ
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80627 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80627 / PPKS Nowa Sól
(2004-2017) Z80627 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany: 21.12.1988.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6540 cm3/125 kW/170 HP.
Silnik nr: 28234R.
Poprzedni numer silnika: 228467, zmiana w 1995 roku.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
Od początku przydzielony do zajezdni w Nowej Soli.
NG w 2005 roku w warsztatach PKS.
Wystawiony na sprzedaż w przetargach ofertowych pisemnych w dniach: 10.01.2017 i 03.02.2017.
Sprzedany: 24.02.2017 firmie złomującej.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=88219&ticket=1640
|
Autosan H9-21
VIN: 630112
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany:
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-) Czaplicka i Czaplicki Przasnysz
Tablice rejestracyjne:
(1988-1995) ZGA 438U
(1995-2005) ZEI 5619
(2005-2016) FNW 24HK
(2016-) WPZ 30248
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80628 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80628 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z80628 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6,54 l/125 kW/170 HP.
Silnik nr: 227223.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
Przyjęty na stan KPKS: 17.12.1988.
Zarejestrowany: 21.12.1988.
Zmiana rejestracji: 28.06.1995.
Przydział:
(1988-2016) Nowa Sól.
NG w 2003 roku w warsztatach PKS, po NG tył i przód Tramp, pomalowany na srebrny kolor w barwach PKS. Poprzednio: bez nawiewu, kremowo-pomarańczowy.
02.08.2004: Zmiana właściciela na: PKS Sp. z o.o.
(08.2016) Sprzedany: Czaplicka i Czaplicki Przasnysz.
26.08.2016: Zmiana właściciela. Właściciel: osoba fizyczna.
Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie.
26.08.2016: Dodanie współwłaściciela. Współwłaściciel: osoba fizyczna.
Data wydania aktualnego dowodu rejestracyjnego: 31.08.2016.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=116501&ticket=1640
|
Autosan H9-21
VIN: 640192
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2017
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2017) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1989-2004) ZGB 739Z
(2004-2017) FNW 71HJ
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90530 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z90530 / PPKS Nowa Sól
(2004-2017) Z90530 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Autobus jeździł w:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól.
(1990-2004) PPKS Nowa Sól.
(2004-) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Przydział:
(1989-2013) Nowa Sól.
(2013-) P.t. Wolsztyn.
Zarejestrowany: 11.05.1989.
NB: 2002 i 2010 w bazie PKS Nowa Sól.
P.t. Wolsztyn: od połowy 2013.
|
Autosan H9-21
VIN: 640581
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2016
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1989-2005) ZGB 740Z
(2005-2016) FNW 25HK
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90531 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z90531 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z90531 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany: 11.05.1989.
Silnik: Andoria 6CT107.
Pojemność/moc silnika: 6,54 l/125 kW/170 HP.
Silnik nr: 234497.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45 (5-cio biegowa).
Miejsc ogółem/siedzących: 51/39.
Układ drzwi: [1-0-1].
Od początku do jesieni 2013 roku przydzielony do zajezdni w Nowej Soli.
Na jesieni 2013 roku przeniesiony do P.t. Wolsztyn.
NB w 2002 i 2007 roku w bazie PKS.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć też tu:
http://www.phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=123446&ticket=1640
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|