Losowe zdjęcie |
 |
 Jelcz PR110R #60086 nowe
Komentarzy: 0 Remik
|
 |
|
 |
 |
Jelcz PR110U |
 |
Dostawy fabrycznie nowych autobusów Jelcz PR110U, zrealizowane w latach 1980 - 1983.
Wszystkie dostarczone dla WPK Legnica (wraz z OTE w Lubinie i w Głogowie) Jelcze PR110U objęte były przedziałem numeracji taboru od #601 do #653 i od #657 do #680.
Opisy poszczególnych autobusów zawierają takie dane, jak: rok produkcji, numery rejestracyjne, miejsca i daty poszczególnych napraw głównych oraz schematy malowania autobusów po tych naprawach. Dodatkowo można znaleźć informację o przekazaniach taboru pomiędzy poszczególnymi zajezdniami oraz inne ciekawostki.
Umieszczone tu informacje zostały zebrane i usystematyzowane w oparciu o zachowane, lecz nie zawsze kompletne, prywatne źródła należące do wielu sympatyków WPK Legnica. (Hits: 6409)
Podkategorie |
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 882F
- I NG: KAPENA Słupsk
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. ?
- I NG: KAPENA Słupsk ('85)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. ?
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
Autobus ok. 1993/94 widywany na parkingu przed ówczesną Restauracją "Zodiak" przy ul. Moniuszki. Wówczas należał już do prywatnego właściciela. Usunięto numery taborowe oraz emblematy WPK. Jedyny ślad naprowadzający, to numer taborowy niezamalowany na wewnętrznej górnej, przedniej atrapie na tzw. filmy.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. ?
- I NG: KAPENA Słupsk ('85)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. ?
- I NG: JZS Jelcz ('85)
- schemat malowania po I NG: klasyczne (czerwono - kremowe)
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. ?
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. ?
- I NG: JZS Jelcz ('86)
- schemat malowania po I NG: (klasyczne: kremowo - czerwone)
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. ?
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. ?
- I NG: KAPENA Słupsk ('85)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: jasnoczerwony; dolny pas: kremowy).
W 1988 roku widziany pod płotem WPK Legnica jako wrak - dawca części zmiennych dla innych PR110.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. ?
- I NG: KAPENA Słupsk ('85)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 946H
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: biały).
- rok kasacji: 1994.
Mimo wieku i wysokiego stopnia zużycia, jeszcze na początku lat 90-tych autobus przeważnie obsługiwał dodatek w dni robocze na linii "22" (Legnica - Złotoryja - Legnica).
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 947H
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 948H
- I NG: KAPENA Słupsk ('85)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 949H
- I NG: KAPENA Słupsk ('85)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: czerwony; dolny pas: biały).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 950H
- I NG: KAPENA Słupsk ('85)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 951H
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
Jelcz PR110U
VIN:
Wyprodukowany: 1980
Zezłomowany: 1994?
Właściciele:
(1980-1994?) WPK Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1980-1994?) LGA 952H
Numery taborowe:
(1980-1994?) 617 / WPK Legnica
Inne informacje:
Długość życia autobusu: ok. 10-11 lat.
Długość eksploatacji w WPK: ok. 10-11 lat.
I NG: KAPENA Słupsk (1987).
Schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy).
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 953H
- I NG: JZS Jelcz ('88)
- schemat malowania po I NG: (klasyczny: kremowo - czerwony)
- rok kasacji: ok. 1994r.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 954H
- I NG: JZS Jelcz ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczne: kremowo - czerwony
- rok kasacji: ok. 1992r.
|
- rok prod.: 1980
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 020D
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: biały).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 883H
- I NG: JZS Jelcz ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - czerwony.
- rok kasacji: ok. 1991r.
Ciekawostki: po NG otrzymał białe atrapy na przednie światła.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 884H
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: jasna pomarańcza; dolny pas: biały).
- rok kasacji: ok. 1992.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 885H
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 886H
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: ciemno-czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: ok. 1992r.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 887H
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: ok. 1991r.
Ciekawostka: po NG otrzymał malowanie numerów taborowych w czcionce zbliżonej do obecnej Arial.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGJ 587C
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG klasyczny: (strefa okien: kremowy; poniżej wiśniowy; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: był widziany przeze mnie w ruchu liniowym w Lubinie jeszcze w 1993 roku.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: buraczkowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
Jelcz PR110U
VIN:
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 1992
Właściciele:
(1981-1992) WPK Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1981-1992) LGA 338F
Numery taborowe:
(1981-1992) 628 / WPK Legnica
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w WPK: 11 lat.
I NG: KAPENA Słupsk 1987 rok - schemat malowania po I NG:
(strefa okien: biały; poniżej okien: jasna pomarańcza; dolny pas: biały).
- skierowany na II NG: KAPENA Słupsk w 1992 roku, ale tam dokonano zamiany Jelcza PR110U (628) na Jelcza M11 po NG i nadano mu numer (628/M).
Jego opis pod Jelcze M11.
Rok kasacji: 1992.
Inna rejestracja zapisana, ale nie potwierdzona LGA 891H.
|
Jelcz PR110U
VIN:
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 1992
Właściciele:
(1981-1992) WPK Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1981-1992?) LGA 339F
Numery taborowe:
(1981-1992) 629 / WPK Legnica
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w WPK: ok. 11 lat.
I NG: KAPENA Słupsk 1988 rok - schemat malowania po I NG:
(strefa okien: kremowy; poniżej okien: wyblakły matowy róż; dolny pas: kremowy).
Rok kasacji: ok. 1992.
Inna rejestracja zapisana, ale nie potwierdzona LGA 892H.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 893H
- I NG: JZS Jelcz ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczne: biało - czerwony
- rok kasacji: ok. 1995.
Około 1997r. widziany na prywatnej posesji w Kochlicach jako altana albo magazyn narzędzi.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: biały).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 834H
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: biały).
- rok kasacji: ok. 1994r.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 835H
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: jasny czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: ok. 1993r.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 836H
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: ok. 1991r.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 355N
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: ok. 1992r.
|
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 899H
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: biały).
- rok kasacji: ok. 1994r.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 900H
Dawca części zamiennych dla innych PR110.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica, nast. OTE Głogów
- nr rej. LGA 404H, LGJ 141B
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: jasny czerwony; dolny pas: biały).
- rok kasacji: brak danych.
Po I NG autobus został przekazany OTE w Głogowie.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 902H
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: ok. 1990r.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 903H
Dawca części dla innych PR110.
|
Jelcz PR110U
VIN:
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 1997?
Właściciele:
(1981-1983) WPK Legnica O/Lubin
(1983-1995) WPK Legnica
(1996-1997?) MPK Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1981-1983) LGE 344C
(1983-1997?) LGA 316N
Numery taborowe:
(1981-1983) 644 / WPK Legnica O/Lubin
(1983-1995) 644 / WPK Legnica
(1996-1997?) 644 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji w KM Legnica/Lubin: ok. 16 lat.
- zajezdnia: OTE Lubin (1981-1983)
- zajezdnaia: Legnica (1983-1997?)
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy)
- II NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: ok. 1997.
Uwagi:
- po I NG przekazany z OTE Lubin do WPK Legnica,
- po likwidacji WPK Legnica przejęty przez MPK sp. z o. o. w Legnicy.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Lubin, nast. Legnica
- nr rej. LGE 345C, brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: brazylijska pomarańcza; dolny pas: kremowy)
- II NG: KAPENA Słupsk (92)*
- rok kasacji: ok. 1997r.
Uwagi:
- po I NG autobus przekazano z OTE Lubin do WPK Legnica,
- * po skierowaniu do II NG autobus wymieniono na Jelcza M 11 po obudowie (więcej - Jelcze M 11 - #645/M).
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 346C
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: jasny czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: jasny czerwony; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały, poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: biały).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 654B
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczne (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 653B
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 458C
- I NG: KAPENA Słupsk ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (pomidorowo - ecrue)
- rok kasacji: ok. 1995r.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGA 459C
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: ok. 1991r.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 927B
- I NG: JZS Jelcz ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczne (kremowo - ciemnoczerwony)
rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 928B
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 827B
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy)
- II NG: KAPENA Słupsk ('91)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok kasacji: ok. 1992r.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 828B
- I NG: JZS Jelcz ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: brak danych
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Głogów, nast. OTE Lubin
- nr rej. LGJ 826B, LGE 492C
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: ok. 1994r.
Uwagi:
- po I NG autobus został przekazany z OTE w Głogowie do OTE w Lubinie.
|
- rok prod.: 1981
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 140N
- I NG: KAPENA Słupsk ('85)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - ciemnoczerwony)
- II NG: JZS Jelcz ('91)
-schemat malowania pod II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: ok. 1995r.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Lubin, nast. Legnica
- nr rej. LGE 494C, brak danych
- I NG: JZS Jelcz ('91)
-schemat malowania pod II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: ok. 1995r.
Uwagi:
- autobus po I NG został przekazany z OTE Lubin do WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 498C
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: ok. 1995r.
Charakterystyczne zamalowanie tylnych ścian autobusu na kolor buraczkowy.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 493C
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy).
- rok kasacji: ok. 1993r.
|
Jelcz PR110U
VIN:
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 1995?
Właściciele:
(1982-1995) WPK Legnica O/Lubin
Tablice rejestracyjne:
(1982-1995) LGE 742C
Numery taborowe:
(1982-1995) 668 / WPK Legnica O/Lubin
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji w KM Lubin: ok. 13 lat.
I NG: KAPENA Słupsk (1988), schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: ciemnoczerwony; dolny pas: kremowy).
II NG: LZNS Lublin (1992): malowanie klasyczne (czerwono-kremowe).
Wycofany z końcem WPK.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 498C
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy);
- rok kasacji: brak danych.
; po likwidacji WPK Legnica autobusu nie przejęło MPK sp. z o. o. w Legnicy.
|
- rok prod.: 1982
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 160N
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: czerwony; dolny pas: biały)
- II NG: KAPENA Słupsk ('91)
- schemat malowania pod II NG: klasyczny (biało - karmelowy)
- rok kasacji: ok. 1995r.
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 551B
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy)
- II NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 164N, LCB 8786
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: czerwony; dolny pas: biały)
- II NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: ok. 1997r.
Uwagi:
- po likwidacji WPK Legnica autobus przejęło MPK sp. z o. o. w Legnicy.
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 553B
- I NG: JZS Jelcz ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 450N
Autobus skasowany ok. 1987r. po czołowym zderzeniu z ciągnikiem na trasie Legnica - Prochowice (linia "10").
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 451N
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: jasna pomarańcza; dolny pas: kremowy)
- II NG: KAPENA Słupsk (92)*
- rok kasacji: ok. 1996r.
Uwagi:
- * po skierowaniu do II NG autobus wymieniono na Jelcza M 11 po obudowie (więcej - Jelcze M 11 - #676/M).
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 452N
- I NG: KAPENA Słupsk ('86)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: czerwony; dolny pas: biały)
- II NG: JZS Jelcz (91)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: początek 1996r.
Uwagi:
Widziany na prywatnej posesji w Kochlicach jako altana albo magazyn narzędzi. Foto na TWB.
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 453N
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony),
- II NG: KAPENA Słupsk (92)*
- rok kasacji: ok. 1997r.
Uwagi:
- * po skierowaniu do II NG autobus wymieniono na Jelcza M 11 po obudowie (więcej - Jelcze M 11 - #678/M).
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 454N
- I NG: KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - karmelowy)
- rok kasacji: luty 1994r.
Autobus skasowany w wyniku pożaru instalacji elektrycznej, który strawił pojazd doszczętnie. Zdarzenie miało miejsce w lutym 1994r. na trasie z Ulesia do Legnicy (linia "4" relacji: Ulesie - Szczytnicka).
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 455N
Dawca części dla innych PR110.
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|