Losowe zdjęcie |
 |
 Jelcz 120M # 00132 nowe
Komentarzy: 0 recorder321
|
 |
|
 |
 |
Ikarus 280 |
 |
Nazwa producenta: Ikarus
Nazwa modelu: Ikarus 280.10
Podwozie: Ikarus 280
Nadwozie: Ikarus 280
Produkcja: (1971-2003)
Silnik: Rába D2356HM6U
Producent: Rába
Nazwa: D2356HM6U
Paliwo: Diesel
Pojemność skokowa (w cm³): 10690 cm³
Maksymalna moc: 169 kW (230 KM)
Cylindry: 6
Pod licencją: MAN D2356HMXU
Skrzynia biegów: Csepel S6-90U
Producent: Csepel
Nazwa: S6-90U
Rodzaj skrzyni biegów: Manualna
Biegi: 6
Pod licencją: ZF S6-90U
Układ Drzwi: 2-0-2-0
Długość: 16500 mm
Szerokość: 2500 mm
Wysokość: 3160 mm
Całkowita pojemność pasażerska: 59
Miejsc siedzących: 57
Minimalny poziom podłogi: 920 mm
Maksymalny poziom podłogi: 940mm
Inne informacje:
Wersja międzymiastowa dla CSRS.
Produkcja: (1978-1991) (Hits: 375)
Podkategorie |
Ikarus 280.10
VIN: 280102845
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1989-2002) BORS Břeclav
(2002-2003) PPKS Gliwice
(2003-2006) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1989-2002) BVA 50-14
(2002-2006) SG 20756
Numery taborowe:
(2002-2003) S-20134 / PPKS Gliwice
(2003-2006) S-20134 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Ex: CZ.
Zakupiony z Autocentrum Bohumin.
Przydział:
(2002-2006) P.t. Pyskowice.
(2006-2006) Gliwice.
(23.06.2002) Przyjęty na stan PPKS na rejestracji próbnej: S3 0674.
(22.09.2006) Skreślony ze stanu PKS Sp. z o.o.
(2006-2006) Numer boczny: 526. Nie był numerem taborowym autobusu tylko nadanym na potrzeby GOP numerem bocznym identyfikacyjnym.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3949&ticket=154
|
|
Ikarus 280.26
VIN: 28026222991
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1986-1996) MPK Wrocław
(1996-2003) MPK Sp. z o.o. Wrocław
(2003-2003) PPKS Gliwice
(2003-2006) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1986-2003) WRA 162P
(2003-2006) SG 20867
Numery taborowe:
(1986-1996) 5252 / MPK Wrocław
(1996-2003) 5252 / MPK Sp. z o.o. Wrocław
(2003-2003) S-30137 / PPKS Gliwice
(2003-2006) S-30137 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Silnik: Rába D2156HM6U
Moc: 141 kW / 192 HP
Pojemność: 10350 cm3
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-cio biegowa)
Ilość miejsc: 35 siedzących / 160 ogółem
Układ drzwi: (4-4-4-4)
Lata produkcji: (1981-1990)
Poprzedni VIN: 2991.
Przydział:
(2003-2006) Pyskowice.
(14.01.1986) Data pierwszej rejestracji.
(31.01.1986) Przyjęty na stan MPK.
(31.01.2003) Skreślony ze stanu MPK Sp. z o.o. Sprzedany do ZNA Bralin.
(10.02.2003) Przyjęty na stan PPKS Gliwice (Zakupiony od ZNA Bralin po NG).
(26.06.2006) Skreślony ze stanu PKS Gliwice Sp. z o.o. (kasacja).
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3958&ticket=154
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|