Losowe zdjęcie |
 |
 Solaris Urbino 12 #100 nowe
Komentarzy: 0 PR
|
 |
|
 |
 |
Autosan H10-10 |
 |
Autosan H10-10.01 / H10-10.02
Długość: 10380 mm
Szerokość: 2500 mm
Wysokość: 3080 mm
Rozstaw osi: 5000 mm
Masa własna: 9140 kg
Masa dopuszczalna: 13000 kg
Układ drzwi: 1-0-1
Wysokość podłogi:
1 wejście: 933 mm
2 wejście: 933 mm
Ilość miejsc siedzących: 43
Silnik: Andoria 6cT107-2/1A/3
Moc: 205 KM
Pojemność:
Skrzynia: S5-60
Model: H10-10.01 koła 900-setki (jak H9-21) (1992), koła 1000-siączki (jak Jelcz PR-110) (1992-2003)
Układ drzwi: 1-0-1 (pierwsze odskokowe dwu-skrzydłowe, drugie na klamkę)
Model: H10-10.02 koła 1000-siączki
Układ drzwi: 1-0-1 (pierwsze odskokowe jednoskrzydłowe, drugie na klamkę, opcja dodatkowa: drugie odskokowe). (Hits: 635)
Podkategorie |
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3ACPSS160295
Wyprodukowany: 1995
Zezłomowany:
Właściciele:
(1995-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1995-2005) ZEC 2429
(2005-2016) FNW 19HL
(2016-) FG 1827G
Numery taborowe:
(1995-2004) Z50034 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z50034 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-) numer taborowy nieznany / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany 29.11.1995 w lizingu (Enerfin Zielona Góra).
Zmiana na PPKS 24.05.1996.
Na początku przydzielony do zajezdni w Nowej Soli, ale później przeniesiony do P.t. Wolsztyn (chyba od 1996 roku).
NG w 2006 roku w bazie w Wolsztynie.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć też tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=18814&ticket=1640
|
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3ACPSS160292
Wyprodukowany: 1995
Zezłomowany:
Właściciele:
(1995-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1995-2004) ZEC 2427
(2004-2016) FNW 41HG
(2016-) FG 1828G
Numery taborowe:
(1995-2004) Z50033 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z50033 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-) numer taborowy nieznany / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
|
Autosan H10-10.01
VIN: SUADS3ACPPS120022
Wyprodukowany: 1993
Zezłomowany:
Właściciele:
(1993-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1993-2001) ZGC 501D
(2001-2016) FNW H469
(2016-) FG 1830G
Numery taborowe:
(1993-2004) Z30004 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z30004 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-) numer taborowy nieznany / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
|
Autosan H10-10.02 Midi
VIN: SUADW3ACPVS160628
Wyprodukowany: 1997
Zezłomowany: 2017
Właściciele:
(1997-2000) PPKS Gorzów Wielkopolski
(2000-2004) PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o.
(2004-2016) Transhad Sp. z o.o. Słubice
Tablice rejestracyjne:
(1997-2000) RWC 9215
(2000-2004) FG 04940
(2004-2016) FSL L825
Numery taborowe:
(1997-2000) Numer taborowy nieznany / PPKS Gorzów Wielkopolski
(2000-2004) M00757 / PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o.
(2004-2016) M00757 / Transhand Sp. z o.o. Słubice
Inne informacje:
Silnik: Andoria 6cT107-3
Moc: 125 kW / 170 HP
Pojemność: 6540 cm3
Ilość miejsc: 41-41
Układ drzwi: (1-0-1). Pierwsze automatyczne, drugie na klamkę.
(24.10.2000) Wykupiony z lizingu.
(27.02.2004) Sprzedany do Transhand Słubice.
(2016/2017) Sprzedany na kasację do Tkaczyk Bobrowniki.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=220008&ticket=502
|
Autosan H10-10.02R
VIN: SUADW3RWPSS160272
Wyprodukowany: 1995
Zezłomowany:
Właściciele:
(1995-) PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(2004-) PMI N046
Numery taborowe:
(2000-) M00763 / PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o.
|
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3ACPSS130055
Wyprodukowany: 1995
Zezłomowany:
Właściciele:
(1995-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1995-) GWF 9333
Numery taborowe:
(1995-) M50719 / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
|
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3RWPSS160206
Wyprodukowany: 1995
Zezłomowany:
Właściciele:
(1995-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1995-) GWG 9207
Numery taborowe:
(1995-) M50728 / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
|
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3ACPTS160506
Wyprodukowany: 1996
Zezłomowany:
Właściciele:
(1996-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1996-2003) GWJ 2651
(2003-) FSU J370
Numery taborowe:
(1996-) M60737 / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
|
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3ACPTS160507
Wyprodukowany: 1996
Zezłomowany: 2014
Właściciele:
(1996-2014) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1996-2003) GWJ 2652
(2003-2014) FSD 99HP
Numery taborowe:
(1996-2014) M60738 / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
|
|
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3ACPTS160509
Wyprodukowany: 1996
Zezłomowany:
Właściciele:
(1996-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1996-2003) GWJ 2655
(2003-) PMI 21FL
Numery taborowe:
(1996-) M60740 / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
|
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3ACPSS160290
Wyprodukowany: 1995
Zezłomowany:
Właściciele:
(1995-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2016) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1995-1999) ZEM 1673
(1999-2004) PZN 263B
(2004-2016) FNW 10HE
(2016-) FG 1826G
Numery taborowe:
(1995-2004) Z50021 / PPKS Nowa Sól
(2004-2016) Z50021 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(2016-) M60920 / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Inne informacje:
Przyjęty na stan PKS: 05.10.1995.
Zarejestrowany: 09/10.10.1995, w Wolsztynie ul. Strzelecka 1.
Numer silnika: 261023.
Przydział:
(1995-) P.t. Wolsztyn.
Zmiana rejestracji: 30.04.1999: na PZN 263B.
NG ok. 2003 roku w Wolsztynie (nowy tył widziany: IV 03).
Zmiana rejestracji: 02.08.2004. Zmiana nazwy firmy na PKS Nowa Sól Sp. z o.o. i zmiana siedziby rejestracji na Nowa Sól ul. Przyszłości 1.
Zmiana właściciela: 01.08.2016: PKS Gorzów Wlkp.
Data wydania aktualnego dowodu rejestracyjnego: 24.08.2016.
22.02.2019: Badanie techniczne (ważne do 22.08.2019). Rodzaj badania: okresowe. Wynik badania: pozytywne. Ostatni zarejestrowany stan licznika: 1099892 km.
(08.2019) wycofany z eksploatacji.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=5058
i tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=124416&ticket=1640
|
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3ACPVS160650
Wyprodukowany: 1997
Zezłomowany:
Właściciele:
(1997-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1997-2004) GWM 1761
(2004-) FSU L970
Numery taborowe:
(1997-) M70743 / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
|
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3ACPVS160660
Wyprodukowany: 1997
Zezłomowany:
Właściciele:
(1997-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1997-) GWM 2354
Numery taborowe:
(1997-) M70744 / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
|
Autosan H10-10.02
VIN: SUADW3ACPVS160660
Wyprodukowany: 1997
Zezłomowany:
Właściciele:
(1997-) PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1997-2008) GWM 2355
(2008) PMI 47FK
Numery taborowe:
(1997-) M70745 / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
|
Autosan H10-10.02 Midi
VIN: SUADW3ACPWS160769
Wyprodukowany: 1998
Zezłomowany: 2018
Właściciele:
(1998-2000) PPKS Gorzów Wielkopolski.
(2000-2018) PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1998-2006) GWM 5604
(2008-2018) FSU U810
Numery taborowe:
(1998-2000) M80751 / PPKS Gorzów Wielkopolski.
(2000-2018) M80751 / PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o.
(1998-) M80751 / PKS Gorzów Wielkopolski. Sp. z o.o.
Inne informacje:
(07.10.1998) Pierwszy właściciel w Polsce. Zakupiony przez i przyjęty na stan: PPKS Gorzów Wielkopolski.
(12.10.1998) Data pierwszej rejestracji. Zarejestrowany w Gorzowie Wielkopolskim.
Przydział:
(1998-2018) P.t. Sulęcin.
(21.04.2006) Zmiana rejestracji na: FSU U810, zmiana miejsca rejestracji na: P.t. Sulęcin.
Ostatnie badania techniczne ważne do dnia: 29.03.2018.
(15.11.2018) Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu (do dnia: 14.12.2018).
(14.12.2018) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu.
(Autosan) Autosan H10-10/Autosan H10 (Andoria 6CT107-3 125kW/170HP 6540cm3 ) 41-41 [1-0-1] (1994-2003)
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=141741&ticket=338
|
Autosan H10-10.02 Midi
VIN: SUADW3ACPWS160770
Wyprodukowany: 1998
Zezłomowany: 2018
Właściciele:
(1998-2000) PPKS Gorzów Wielkopolski.
(2000-2018) PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1998-2005) GWM 5603
(2005-2018) FSD 47WF
Numery taborowe:
(1998-2000) M80752 / PPKS Gorzów Wielkopolski.
(2000-2018) M80752 / PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o.
Inne informacje:
(07.10.1998) Pierwszy właściciel w Polsce. Zakupiony przez i przyjęty na stan: PPKS Gorzów Wielkopolski.
(12.10.1998) Data pierwszej rejestracji. Zarejestrowany w Gorzowie Wielkopolskim.
Przydział:
(1998-2018) P.t. Strzelce Krajeńskie.
(10.10.2005) Zmiana rejestracji na: FSD 47WF, zmiana miejsca rejestracji na: P.t. Strzelce Krajeńskie.
Ostatnie badania techniczne ważne do dnia: 06.06.2018.
(17.12.2018) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu.
(Autosan) Autosan H10-10/Autosan H10 (Andoria 6CT107-3 125kW/170HP 6540cm3 ) 41-41 [1-0-1] (1994-2003)
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=117671&ticket=338
|
Autosan H10-10.02 Midi
VIN: SUADW3ACPWS160772
Wyprodukowany: 1998
Zezłomowany: 2013
Właściciele:
(1998-2000) PPKS Gorzów Wielkopolski.
(2000-2004) PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o.
(2004-2013) PT-H Transhand Sp. z o.o. Słubice.
Tablice rejestracyjne:
(1998-2004) GWM 5602
(2004-2013) FSL L828
Numery taborowe:
(1998-2000) M80753 / PPKS Gorzów Wielkopolski.
(2000-2004) M80753 / PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o.
(2004-2013) M80753 / PT-H Transhand Sp. z o.o. Słubice.
Inne informacje:
(07.10.1998) Pierwszy właściciel w Polsce. Zakupiony przez i przyjęty na stan: PPKS Gorzów Wielkopolski.
(12.10.1998) Data pierwszej rejestracji. Zarejestrowany w Gorzowie Wielkopolskim.
Przydział:
(1998-2013) P.t. Słubice / Słubice.
(05.02.2004) Zmiana właściciela, Właściciel: województwo lubuskie. Zmiana rejestracji na: FSL L828.
(27.02.2004) Skreślony ze stanu PKS Gorzów Wielkopolski Sp. z o.o. / Przyjęty na stan: PT-H Transhand Sp. z o.o. Słubice..
(07.02.2013) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu.
(Autosan) Autosan H10-10/Autosan H10 (Andoria 6CT107-3 125kW/170HP 6540cm3 ) 41-41 [1-0-1] (1994-2003)
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=123705&ticket=502
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|